Sonuç olarak Sonunda, anahtar kelimeler, içerik veya geri bağlantılar olsun, SEO’da en iyi genel sunum kazanır. İnsan kullanıcılar ve Google için yararlı ve yetkili olmalısınız. SEO’lar olarak, verileri sıralamaya alışkınız. Yine de günlük işletme sahibi olmayabilir. Bu durumda, umarım okuyucular, işletmenizin SEO stratejilerindeki boşlukları belirlemek istediğinizde analitik verilerinin arkadaşınız olduğu konusunda bundan çok şey öğrenmiştir.

https://www.seokoloji.com/sitemap_index.xml

https://www.seokoloji.com/post-sitemap1.xml

https://www.seokoloji.com/post-sitemap2.xml

https://www.seokoloji.com/post-sitemap3.xml

https://www.seokoloji.com/page-sitemap.xml

Bir yanıt yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir